zaterdag 15 december 2007

Zwanen in de sloot





Vanmorgen vroeg lekker paardgereden in de duinen, het was nog donker. Geweldig om 's ochtends vroeg in dat stille duin te rijden. Vandaag geen reeen gezien, wel wat konijnen en een vos. Wat een rust, echt top! Het was best fris, alleen Minous had er weinig last van. Wilde alleen maar lopen lopen lopen. Tussen de middag was ik weer thuis, heb lekker even met de honden gelopen en kwam toen deze twee zwanen tegen. Had natuurlijk geen camera bij me. Ben dus de honden thuis gaan brengen en heb mijn camera gehaald, zie hier het resultaat.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's, had alleen zelf het spiegelbeeld van de zwaan helemaal laten zien!! Gelukkig mag je naar cursus (LOL).
Zijn jullie al aan het pakken??

Anoniem zei

Ooooooh, daar is de cursus nu voor.... ietsje dichter bij gaan staan!

Stephanie zei

Ehhhh weleens dichtbij een zwaan gestaan?? Hij werd ineens heel groot en kwam recht op mij af, durfde niet eens te klikken! Hij zat aan de kant vd sloot dus dichterbij had geen zin voor het spiegelbeeld....haha.

Anoniem zei

Ruik ik daar een bange poepert (LOL)

Stephanie zei

Weleens door een zwaan achternagezeten??

Anoniem zei

Daar zijn de elfjes!!!
http://www.elfyourself.com/?id=1482715420

Anoniem zei

Bedankt voor de mooie kerstkaart! Voor iemand die niet aan kerstkaarten doet is ie wel heeeeeeeeeel erg mooi. Ik ben nu al benieuwd naar de Paaskaart!!