zaterdag 1 december 2007

Nooit proberen



Nooit proberen heb je geleerd op de training, alleen iets doen wanneer je zeker weet dat het goed gaat.... Klinkt simpel! Vandaag lekker uitgewaaid in de duinen met Emzo. Ik laat hem de laatste tijd niet meer los omdat hij nogal eens wegloopt naar het begin van het duin om alle andere honden gedag te gaan zeggen. Vandaag dacht ik, ik neem alleen Emzo mee, kan ik goed op hem letten en als ie hem wilt smeren zit ik er bovenop. Nou dat ging een heel tijdje goed, totdat ik zijn neus omhoog zag gaan en hij er als een bommetje vandoor ging! Beetje jammer weer, ik had het ook niet moeten proberen.... Gelukkig weet je waar hij heen gaat, snel opgehaald en los laten volgen ed, uiteraard gaat dat dan gewoon weer helemaal super, de rothond. Ach het blijft een lieffie, maar voorlopig gaat ie niet meer los!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon laten weglopen, je kunt zo weer een andere kopen!

Anoniem zei

Grapjeeeeeeeeeeeeee!!!