zaterdag 10 september 2011

Ben zooooo blij!

Afgelopen donderdag was het de dag van het jachtexamen. Ik moest alleen nog de onderdelen hagel en kogelschieten. Ik kon mijn zenuwen redelijk in bedwang houden en het is me gelukt! Ik ben geslaaaaagd!! Vandaag weer even naar de schietbaan geweest waar ik het heb mogen leren van Wim. Ik wil hem dan ook in het bijzonder bedanken voor zijn goede lessen, de tijd en de vele gezellige dagen. Vanmiddag hebben we voor het eerst een keer vanalles, behalve het inmiddels saaie jachtrondje, geschoten. Ik heb nog genoeg te leren maar het was leuk! Heb een koffer gekregen voor als we op jachtreis gaan, met mijn naam erop! Wim, het is echt te gek, maar ben er echt heeel erg blij mee!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Op naar Andenne, Chateau de Cherimont. WimM

Stephanie zei

Wanneer gaan we?!

Jaap en Tina zei

En Duitsland..............en Italie...... Wat ben je toch een bofkont!

Stephanie zei

Ja!!!!! Het lijkt inderdaad niet op te houden...! Het is gewoon jammer dat er ook nog gewoon gewerkt moet worden LOL.