zaterdag 4 juni 2011

Mijn eerste schietwedstrijd!

Mijn eerste schietwedstrijd is een feit!
In een dolle bui heb ik mijzelf ingeschreven voor een wedstrijd kleiduiven schieten van de KNJV. Samen met onze jachtvrienden zijn we naar het prachtige terrein van JST-Waalsdorp gegaan. Het was een snikhete dag, met volop zon en enthousiaste mensen. Waar ik tot nu toe eigenlijk alleen nog maar het "jachtrondje" heb geschoten zaten er nu veel andere duiven bij. Zelfs doubletten van het hoge en lage huis en trap. Bij de trap worden de duiven steeds weer een andere kant en hoogte geworpen. Dit vergt dus nog meer concentratie en snelheid. 3 vd 5 raak, ik ben niet ontevreden! Bij de doubletten had ik ze ook allemaal! Mijn dag kon al niet meer stuk. Aan het eind van de middag nog lekker nagekletst en plannen gemaakt voor het komende jachtseizoen.
Arjan heeft vandaag voor fotograaf gespeeld en heeft een paar mooie foto's gemaakt.



Hoge toren



Concentratie....



Trap



De doubletten



De dwarsen

En....de 2e prijs gewonnen!!


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Pfh, die 2e prijs is nog maar het begin. WimMie

Stephanie zei

Dank je!

Anoniem zei

helemaal geweldig hoooooooooooooooooooooor!!!!
wanneer is arjan aan de beurt...!!!
gemma

Ala D'Oro zei

Toppertje!
Veel kussen Tina en Jaap

Oscar Kramer sr zei

Hoi Steef, zo zie je maar, de volhouder wint. Van harte Pa

Lisbeth Bo Dichov Lund zei

Way to go, Steef!! Top job ;O)

Bert zei

Netjes hoor! Leuke foto's!

Rigmor Fiveltun zei

Girlpower! Great job, be proud!!!

Stephanie zei

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Schrijverij Marina zei

Goed gedaan! Gefeliciteerd met je tweede prijs.

Groet,
Marina