vrijdag 19 november 2010

Hazenjacht

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje of ik vanmiddag zin en tijd had om mee te gaan. Ik heb mijn collega even lief aangekeken of ik wat eerder weg mocht. Dat is dus gelukt. Ferry nog bedankt daarvoor! We spraken dit keer af op een landgoed hier in de buurt. Eerst twee percelen in linie gelopen op zoek naar haas. We liepen op linie met 5 geweren en 1 hond (Mauro). Mauro bleef mooi los volgen, mooi zitten toen het haas ging rennen, na het schot keurig wachten tot hij mocht aporteren. Tijdens de training oefenen we dit weleens maar dat het dan tijdens de jacht ook daadwerkelijk zo uitpakt maakte mij wel weer even heel erg trots!

2 opmerkingen:

Tina zei

Je gaat lekker!
Je Pa is natuurlijk alleen maar weer de klos, die moet nu zorgen voor hazenboutjes......

Stephanie zei

En fazant en eendenborsten...haha.
Binnenkort een heerlijk wild diner bij hem. Alles door ons aangeleverd!