zaterdag 13 maart 2010

Vossenjacht



Vanmorgen mochten we weer mee op de vos. Toen ik aankwam op de plaats van bestemming telde ik 4 jagers en geen hond..... Als snel begreep ik dat ik de enige drijver was en Mauro de enige hond. In het eerste bos zaten vooral veel hazen en wat houtsnippen. Mauro liet goed werk zien en in het tweede bos resulteerde dat in het uitstoten van de vos! Het was een rekel en stonk als een bunzing! John, onze vaste jagersvriend bedacht zich geen seconde en schoot de vos. Even later kwam Mauro de vos keurig bij mij (nog in het bos) brengen. Ben weer super trots op onze allround jachthond.

2 opmerkingen:

Marly zei

Wat een Bracco- kanjer !!!
Zeker niet allen voor gevederd-wild.
Stoere foto!
Hopelijk kunnen wij over een paar jaar ook met onze
kreukelige-vriend, zo fantastisch jagen.
Fijn weekend.

Bert zei

Kijk er is, weer een vosje!