vrijdag 18 december 2009

Joeppieeeee sneeuw!

Eindelijk is het dan zover, er ligt weer eens sneeuw! Ik kon het niet laten om tussen de middag een uurtje extra vrij te nemen om even te genieten van de duinen. Het is nu met dat laagje wit zooooo mooi! Samen met mijn vader (anders had ik geen auto...haha) even snel wat leuke foto's genomen. De honden waren allemaal helemaal gek, erg grappig om te zien! Ik hoop dat het nog even zo mooi blijft. Toen we naar huis gingen kwamen de eerste kinderen met de slee al aan, we waren net op tijd gegaan dus. Nu zal het wel heel druk zijn in de duinen. Na deze korte maar heerlijke wandeling moest ik toch weer gewoon aan het werk. Dat viel wel weer even tegen. Net als vanmorgen vroeg was het erg glad in de straten. Best spannend op een fiets..... Nog een paar uurtjes werken en dan lekker genieten van het weekend!

2 opmerkingen:

Tina zei

Mooie foto ('s) Steef! Ik neem mijn eigen mobieltje mee, wel bellen he als jullie denken dat het weer te slecht is. Dan gaan we wel een andere keer. Nu aan het werk!!

tante nel zei

hallo stephanie,
Hier tante Nel bij je schoonvader.
mooie foto's en volgend jaar lekker fazant met de kerst. Dag Tante Nel op de digitale snelweg