dinsdag 10 november 2009

Mooie vent!


Afgelopen zondag, een dag na zijn 3e verjaardag, zijn Mauro en ik zoals gewoonlijk naar de jachthondenschool geweeest. Deze zondag zouden we maar een halve training doen omdat we daarna hubertusviering hadden. Arjan en ik waren er die ochtend al vroeg omdat Arjan daar regelmatig bardienst heeft. Als hun zich aan het installeren zijn loop ik vaak eerst nog even lekker door de duinen voor de training begint. Normaal gesproken heb ik dan nooit mijn camera mee, deze zondag wel! Het was een super mooie ochtend. Als je daar dan loopt door de duinen van Waalsdorp, die niet toegankelijk zijn voor anderen, ben je echt helemaal alleen met die schitterende natuur. Fantastisch! Op de foto zie je Mauro die op de uitkijk staat.

3 opmerkingen:

Rigmor Fiveltun zei

Beautiful photo of a beautiful boy!

tina zei

Ik moet natuurlijk toegeven dat de foto weer prachtig is. H
et kan niet vaak genoeg gezegt dat wij blij zijn dat deze prachtige
man zo goed terecht gekomen is. Een knuffel voor deze mooie en uitstekend werkende man. we vergeten Emzooi niet hoor, ook hij krijgt een dikke knuffel

zwarte piet uit zuidermeer zei

Hoe was de sint?