donderdag 27 augustus 2009

Last minute

Vanavond werd ik gebeld of ik en Mauro een uur later op het jachtveld konden zijn voor een actie, er zaten namelijk veel ganzen op het veld. Natuurlijk zei ik meteen JA! Vorig weekend waren we ook al uitgenodigd maar toen waren we een weekendje weg dus moesten we helaas voorbij laten gaan. Het was niet voor niets, er waren drie jagers en Mauro was de enige hond. Het was leuk om dit keer te drijven. De ganzen en eenden gingen perfect over, het was een geslaagde avond. Na afloop heeft Mauro nog even kunnen laten zien dat aan zijn neus helemaal niks mankeert, er was nog 1 gans ergens in een van de weilanden gevallen maar waar....?? Na een korte speurronde haalde hij de gans keurig uit de slootkant. Hierna nog gezellig na gepraat en een afspraak gemaakt voor zaterdagochtend, dan gaan we weer!
Na zo'n zomerstop was het best weer even spannend hoe alles zou lopen, het zelf trainen ging best goed. Maar wanneer er weer echt geschoten word is onze vriend soms iets te fanatiek, hij wil graag zou maar zeggen.
Was trouwens ook erg leuk om van de mannen te horen dat hij toch wel heel anders was dan ze gedacht hadden, niks geen slome duikelaar, maar gaan met die banaan!

1 opmerking:

Tina zei

Heeee goed nieuws, Mauro zet hem op!!Ik heb de keukenmachine die ik al zo lang en graag wil hebben gister besteld..... met vleesmolen erbij.... .
Ganzenen eendenpate maken wordt een makkie!